2015

Camilla Grebe, Asa Traff
SPOKÓJ DUSZY
Tytuł oryginału: Nagon sorts frid
Tłumaczenie: Inga Sawicka
Rebis 2013



Jest późne popołudnie, czuję się zmęczona i apatyczna. Wiem, że podczas sesji z Sarą okazałam zbyt daleko idący brak zaangażowania. W każdym razie według mojej oceny. Ale do wyboru miałam tylko albo odbyć sesję, albo ją odwołać, co według mnie byłoby gorsze dla Sary.
Martwi mnie jej facet, kto to jest i czego chce? Wiem, że życie miłosne Sary nie powinno być głównym wątkiem naszej terapii ale nie mogę przestać się niepokoić. Jednocześnie zaczynam wątpić w moją intuicję, bo co ja wiem? Jestem taka roztrzęsiona i przestraszona, że wszędzie dostrzegam zagrożenia, groźby. Wzdycham ciężko i próbuję myśleć o czym innym. Nie pozwolić, by górę wziął strach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz!